3.5

Stroke- och neurologimottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås Ingång 1 Plan 6, Västerås

Stroke- och neurologimottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Här på Stroke- och neurologmottagningen gör vi utredningar och behandlingar av neurologiska sjukdomar. Öppettider: Mån-Tor 07:30-15:45, 11:30-12:15 Lunchstängt Fre 07:30-15:00 Rådgivning: Mån-Fre 07:00-11:30 Strokesjuksköterska tfn 021-17 34 88 Mån-fre 07:30-11:00 Neurologisjuksköterska tfn 021-17 39 66 Våra tider för telefonbokning neurologi öppnar 07:30 vardagar. Då tiderna är slut för dagen hänvisar vi till nästkommande vardag 07:30

Informationen uppdaterades 17:02 - 11 nov, 2020

Logga - Kry

3.5 / 5

29 okt, 2020 Gunilla L. skrev:

I stort sett omöjligt att få kontakt för att boka en tid åt min mor. Varje dag är tiderna slut oavsett vilket knappval jag väljer. Finns det ingen möjlighet att få kontakt?