Stroke- och neurologimottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Stroke- och neurologimottagningen, Västmanlands sjukhus Västerås

Här på Stroke- och neurologmottagningen gör vi utredningar och behandlingar av neurologiska sjukdomar.

Öppettider:
Mån-Tor 07:30-15:45, 11:30-12:15 Lunchstängt
Fre 07:30-15:00

Drop-in-tid: 07:15-11:00 Provtagning

Rådgivning:
Mån-Fre 07:00-11:30 Strokesjuksköterska tfn 021-17 34 88
Mån-fre 07:30-11:00 Neurologisjuksköterska tfn 021-17 39 66

Våra tider för telefonbokning neurologi öppnar 07:30 vardagar. Då tiderna är slut för dagen hänvisar vi till nästkommande vardag 07:30

Västmanlands sjukhus Västerås, Västerås - visa på karta
Vid accepterad remiss eller accepterad egen vårdbegäran är du välkommen till oss
Neurologi, Strokevård