Onkologidagvård, Västmanlands sjukhus Västerås

Om Onkologidagvård, Västmanlands sjukhus Västerås

Onkologiklinikens dagvårdsavdelning (DVA) är en länstäckande öppenvårdsmottagning för cytostatikabehandling samt annan medicinsk behandling för tumörsjukdomar. Vi finns till för dig under pågående behandling för information och rådgivning.

Behandlingen kommer igång enligt medicinsk ordination.

Västmanlands sjukhus Västerås - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:00 - 07:30 end avbokning
Du kommer till oss för behandling efter läkarbesök på onkologmottagningen.
Onkologi