Vårdcentralen Hörby

Vårdcentralen Hörby

, Hörby

Råbyvägen 41A, Hörby, 24234 Hörby

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa. Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare. Med 1177 direkt kan du söka vård digitalt hos oss på vårdcentralen. Du får en bedömning av dina symtom och kan sedan välja att chatta med vårdpersonal.

Informationen uppdaterades 07:19 - 5 jan, 2024

26 maj, 2023

Ringde på fredagen och fick svar att vi ringer tillbaka under dagen vilket inte gjordes. Ringer tillbaka till vårdcentralen på måndagen efter och får till svar att du står redan i kö.

20 apr, 2023

Världens sämsta vårdcentral. Bytade från Hörby till Brösarp VC (Vilken skillnad i bemötande och engagemang i jämförelse i positiv mening) för ett par år sen. Läkare som inte lyssnar och är fullständigt oengagerade i att söka information om smärtsymtom och i var orsaken till dem är.

28 sep, 2022

Mycket duktig astma sköterska

31 maj, 2021

Har ringt om tid flera gånger och beställt telefontid När de ringer tillbaka får jag direkt ett sms Det går inte fram någon signal Min telefon fungerar

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Hörby har fått i Nationella Patientenkäten.

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Inkontinensmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Äldrevårdsmottagning, primärvård, Idrottsmedicin, Dietistverksamhet, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Diabetesmottagning, primärvård, Kardiologi, Hypertonimottagning, primärvård, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Kuratorsverksamhet, Vaccination mot covid-19, Primärvårdsrehabilitering