Anorexi och Bulimi mottagning för vuxna, Göteborg

Om Anorexi och Bulimi mottagning för vuxna, Göteborg

Anorexi och Bulimi, mottagning för vuxna, är ett team inom allmänpsykiatrin som behandlar patienter som fyllt 25 år och som uppfyller kriterierna för diagnoserna anorexia nervosa eller bulimia nervosa. Mottagningen servar hela Göteborgsområdet och de patienter som behöver mer och annan behandling än vad en allmänpsykiatrisk kan erbjuda.

Tunnlandsgatan 2 A, 421 38, Västra Frölunda, Hus B4, plan 1, Högsbo sjukhus - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 t o m 31/8
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 1/9 t o m 31/5