Orofacial medicin - sjukhustandvård Karlshamn

Om Orofacial medicin - sjukhustandvård Karlshamn

På sjukhustandvården görs tandvård på inneliggande patienter och narkostandvård, efter remiss.

Sjukhustandläkarna har speciell utbildning för att ta hand om patienter med olika sjukdomstillstånd och handikapp.

Blekingesjukhuset Entrévägen Byggnad 13 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 Rast 12:00-13:00
  • Måndag - Fredag 08:00 - 15:30 Rast 12:00-13:00
Du måste ha en remiss för att komma på besök.
Tandläkare