Enhet hjärnskadekoordinatorer, Höör

Sanatorievägen 34, Höör

Enhet hjärnskadekoordinatorer, Höör

Vi hjälper dig som är mellan 18 och 65 år och som fått en hjärnskada på grund av en sjukdom eller olycka, när du var 16 år eller äldre. Det kan till exempel vara efter en trafikolycka, fallolycka, misshandel, infektion, förgiftning eller efter en tumör. Vi är ett stöd för både dig och dina närstående i kontakterna med vården och myndigheter. Till exempel informerar vi om rehabilitering, boende, fritid och samhällsservice. Vi ger också allmänna råd om konsekvenserna av din hjärnskada.

Informationen uppdaterades 09:02 - 18 dec, 2020

Logga - Kry