Öppet måndag från 07:15

Folktandvården Funäsdalen

Rörosvägen 35,840 95 Funäsdalen

Folktandvården Funäsdalen

Välkommen till Folktandvården Funäsdalen. Här erbjuder vi tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att kontakta oss för att boka ditt besök. Vid akuta besvär ring i första hand din ordinarie folktandvårdsklinik. Folktandvårdens Tandakut finns på Akademigatan 4D Östersund, telefonnummer 063-15 33 00. Telefontider, måndag till fredag kl. 08.00 -17.00, lördag, söndag och övriga helgdagar kl. 11.00-12.00. Boka tid via telefon innan besöket. Mailadress till kliniken ftv.funasdalen@regionjh.se

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 nov, 2020

Logga - Kry

5 / 5

15 jul, 2020 Lahja R. skrev:

Mycket snabbt fick jag komma till undersökning och få hjälp av ett behagligt team då jag i slutet av maj sökte för tandbesvär. Tummen upp för detta ställe!

Måndag - Torsdag : 07:15 - 16:45
Fredag : 07:15 - 15:00