Ungdomsmottagningen Gnesta, Gnesta

Om Ungdomsmottagningen Gnesta, Gnesta

På ungdomsmottagningen kan du få hjälp med många olika saker. Det här är några exempel på sådant mottagningen kan hjälpa dig med:- Frågor om kroppen.- Frågor om sex och skydd mot graviditeter och könssjukdomar.- Test för könssjukdomar eller graviditetstest.- Om du mår dåligt och behöver någon att prata med.Vi som arbetar här är barnmorskor, kuratorer och läkare och vi har alla tystnadsplikt. Besöken är gratis. Vi är HBTQ-certifierade. Det betyder att all vår personal har utbildats i frågor kring bemötande, normer och likabehandling för att bli bättre på att möte dig, oavsett hur du definierar din sexualitet och identitet.

Nygatan 29 - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 10:00 - 11:00