Närhälsan Gamlestadstorget vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Gamlestadstorget vårdcentral, Göteborg

Vi har en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda Dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkare har vi distrikts-, diabetes-, inkontinens-, astma- och rådgivande sjuksköterskor, laboratoriepersonal, psykologer, kuratorer, BVC samt medicinsk fotvård.
Inom våra lokaler finns även MVC.

Vi har ett nära samarbete med Primärvårdsrehab som finns i samma lokaler med sjukgymnaster och arbetsterapeuter.
I Samverkansteamet har vi samarbete med Försäkringskassa och Socialtjänsten.
Vårt laboratorium är öppet vardagar kl 8-16, för extern provtagning kl 8-11. Fredagar och dag före röd dag är laboratoriet öppet till kl 13:30.
Vi har bokade tider måndag till fredag.

Vid sjukdom kvällar och helger hänvisar vi till Jourcentralen Gamlestadstorget som finns i samma lokaler som VC Gamlestadstorget vid Gamlestadvägen 4.

INGEN DROP IN MOTTAGNING. VI HAR AKUTA TIDER SOM BOKAS SAMMA DAG VIA TELEFON.

Lista dig hos Närhälsan Gamlestadstorget vårdcentral, Göteborg

Gamlestadsvägen 4, 415 11, Göteborg - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 11:00 Laboratoriet
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård