Psykiatriska mottagningen Spiran, Psykiatriska kliniken i Norrköping

Om Psykiatriska mottagningen Spiran, Psykiatriska kliniken i Norrköping

På mottagningen arbetar läkare, psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, arbetsterapeuter, fysioterapeuter, sjuksköterskor, skötare och vårdadministratörer

Få kontakt med oss:
Vid lindrigare psykiska besvär, så som lättare depressioner, ångesttillstånd eller tillfällig kris, bör du i första hand ta kontakt med din vårdcentral för att få stöd och behandling. Om du behöver insatser för svårare psykiska tillstånd får du kontakt med vår mottagning via remiss från annan vårdgivare, till exempel din vårdcentral. Du kan även skriva en egenremiss och skicka till oss.
Information om egenremiss och blankett hittar du i länkarna under rubriken: Läs mer på 1177 vårdguiden.

Spiran, Prästgatan 12B, Norrköping - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 10:30 Recept, råd
  • Måndag - Fredag 08:00 - 12:00 Reception
  • Måndag - Fredag 13:00 - 16:00 Reception
Allmänpsykiatri, vuxna

Psykiatriska mottagningen Spiran, Psykiatriska kliniken i Norrköping

2,8

13:32 - 06 sep, 2019 skrev:

går inte att komma fram på telefon telefontider slut

2,8