Öppet, idag till 16:00

Folktandvården Karlskrona

Norra Smedjegatan 22, Karlskrona

Folktandvården Karlskrona

Vi erbjuder modern tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning och förebyggande vård, fyllningar, kronor, broar och proteser. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården i Karlskrona kan vi dessutom erbjuda implantatbehandling, laserbehandling, kirurgi, estetisk behandling som tandblekning på en timme, lustgasbehandling, rökavvänjning, tandsmycken och tandreglering för vuxna. Kliniken har 12 moderna behandlingsrum och har egen sterilcentral. Kliniken är belägen centralt i Karlskrona och det finns gott om parkeringsplatser i anslutning till kliniken både i parkeringshus och på det närbelägna Stortorget. Vår filosofi är att alltid utvecklas, för patientens bästa! Vi önskar dig varmt välkommen.

Informationen uppdaterades 08:27 - 17 apr, 2020

Logga - Kry