Medicinklinik Diabetesmottagning Kalskrona

Om Medicinklinik Diabetesmottagning Kalskrona

På diabetesmottagningen finns patienter med diabetes mellitus framförallt typ 1, men även typ 2 och kvinnor med graviditetsdiabetes.

Diabetiker med fotsår träffar vårt diabetesfotteam.

Blekingesjukhuset, Lasarettsvägen, huvudentrén, byggn 26, plan 6 - visa på karta
Vi tar emot patienter via remiss. Det går också bra att ta kontakt med oss genom en egenremiss. Du hittar en remiss för nerladdning under Vårt utbud.

Medicinklinik Diabetesmottagning Kalskrona

3,4