3.25
Öppet måndag från 07:00

Folktandvården Torslanda, Torslanda

Postflyget 4, 423 37, Torslanda

Folktandvården Torslanda, Torslanda

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader. Kontakta oss så får du veta mer.

Informationen uppdaterades 17:45 - 12 feb, 2021

3.25 / 5

16 nov, 2020 Veronica S. skrev:

Informerar inte om tillkommande kostnader under besöket som blev nästan dubbelt så dyrt, ber om ett utlåtande om en gammal fyllning. Hygienisten kan ge ett svar om tanden. Ger mej en tandläkartid. In kommer en person som inte presenterar sej eller vad hon gör i rummet tittar på röntgenbilden säger detsamma som hygienisten och går. Det var en diagnos som kostade 395:- Säkert tillåtet att debitera men inget som gav mej något eftersom jag fått en tandläkartid för att åtgärda fyllningen. När jag kommer till mitt tandläkarbesök träffar ”min” tandläkare gör hon motsatt diagnos.

Måndag - Torsdag : 07:00 - 19:00 Helgfria vardagar
Fredag : 07:00 - 15:00