Vården.se
hämtar in informationen från den officiella databasen med alla vårdgivare i Sverige,
den så kallade HSA-katalogen. Om du ser information som inte stämmer kan du meddela
det här genom att fylla i ett formulär.
Observera att vi bara tar hand om information som rör denna sida.
Vi har ingen kontakt med denna enhet, vilket gör att du inte kan ta kontakt
med mottagningen via detta formulär. Du kan inte heller få svar på medicinska frågor,
avboka eller boka om tider eller förnya recept här.
Behöver du sjukvårdsrådgivning rekommenderar vi att du ringer 1177.
Vid livshotande besvär ska du alltid ringa 112.
16 nov, 2020 Veronica S. skrev:
Informerar inte om tillkommande kostnader under besöket som blev nästan dubbelt så dyrt, ber om ett utlåtande om en gammal fyllning. Hygienisten kan ge ett svar om tanden. Ger mej en tandläkartid. In kommer en person som inte presenterar sej eller vad hon gör i rummet tittar på röntgenbilden säger detsamma som hygienisten och går. Det var en diagnos som kostade 395:- Säkert tillåtet att debitera men inget som gav mej något eftersom jag fått en tandläkartid för att åtgärda fyllningen. När jag kommer till mitt tandläkarbesök träffar ”min” tandläkare gör hon motsatt diagnos.