JohannesVården - Ungas Psykiska Hälsa, Tynnered

Trollbärsvägen 16 A, 426 55, Västra Frölunda

JohannesVården - Ungas Psykiska Hälsa, Tynnered

Vi finns i Johannesgården i Tynnered. Här finns distriktsläkare, distrikts-, diabetes-, astma- och BVC-sköterska samt psykolog. Öppet vardagar kl 8-17, onsdag från kl 7. Ring 031-892930 för rådgivning/tidsbokning av planerade besök. För korta ärenden har vi drop-in på helgfria vardagar må-fre kl 8-11. Lab har drop-in må-fr 08:15-12:00 samt må, on och to 13:00-16:00, on från kl 07:15 (ej v 25-33). På vår rehabmottagning har vi fysioterapeuter och arbetsterapeut. Vi är glada att kunna välkomna barn och ungdomar med lätt-måttlig psykisk ohälsa till vår mottagning för Ungas Psykiska Hälsa, oavsett var du är listad. Se hemsidan för mer info. Du kan också nå oss via MittPTJ, vår digitala mottagning, se vår hemsida för mer info. Du som är listad hos oss kan även använda 1177 E-tjänster. Jourmottagning: Alléjouren, Södra Allégatan 6 Axesshuset, vardag kl 17:00-22:00, samt lördag och helgdag kl 10:00-16:00. Hjärtligt välkommen till oss.

Informationen uppdaterades 08:04 - 1 maj, 2021