Göteborgs Hjärtmottagning Niklas Brywe, Göteborg

Om Göteborgs Hjärtmottagning Niklas Brywe, Göteborg

Kardiologisk öppenvårdsmottagning med möjlighet att utreda, behandla och kontrollera kranskärlssjukdom, rytmrubbningar, högt blodtryck, hjärtsvikt, sömnapné, bröstsmärta, klaffsjukdom, idrottskardiologi.
Kardiologi, hjärtmottagning, hjärtsjukvård, hjärtläkare, kardiolog, hjärtspecialist.

Fabriksgatan 10, 412 50, Göteborg - visa på karta

Göteborgs Hjärtmottagning Niklas Brywe, Göteborg

11:17 - 10 jan, 2014 skrev:

Har ni problem med hjärtat rekommenderar jag verkligen. Göteborgs hjärtmottagning.