Folktandvården Topas, Västra Frölunda

Om Folktandvården Topas, Västra Frölunda

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Topasgatan 59, 421 48, Västra Frölunda - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 07:00 - 18:45