2.19

Vårdcentralen Finspång

Brinells väg 9, Finspång

Vårdcentralen Finspång

2.19
Hos oss är alla välkomna, yngre som äldre. Vi erbjuder en mycket bred kompetens, för en trygg och säker hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi arbetar hälsofrämjande och engagerar oss gärna extra för barn och ungdomar med särskilda behov, personer med psykiska funktionshinder, långtidssjukskrivna och äldre.

Informationen uppdaterades 07:01 - 19 jun, 2021

2.19 / 5

10 maj, 2021 Anneli K. skrev:

går inte att komma fram till sjuksköterska, trots "TRYCK 3 FÖR ATT TALA MED", ISTÄLLET INFO SOM JAG INTE BEHÖVER. Ringt för tre veckor sedan, skulle bli uppringd för att boka tid för covid-vaccin. ÄNNU HAR INGEN RINGT. Sämsta vårdcentralen jag varit i kontakt med . LISTA DIG INTE DÄR OM DU KAN UNDVIKA

3 maj, 2021 Chrille K. skrev:

telefon tid mellan kl06.00-16.00??? (enligt region östergötland) Ringer kl09.30 får i örat,,,"telefon kön är full ring i morgon" Hmm....trodde i min enfald att tillgänligheten skulle öka med en sådan ny anläggning!!??

23 apr, 2021 Daniel N. skrev:

Jag hade ringt för att boka tid, eftersom jag har så ont magen som knappt kan gå. Men sjuksköterskan sa att det är väldigt att ha ont i magen och sagt att jag får vänta några dagar till, jag sa att det kan hända att jag dö , hon sagt Vi får se hur till blir och sagt att hon kan inte något mer, åk till akuten istället.

13 apr, 2020 Elina P. skrev:

När jag ringde kl 8.22 fick jag uppringningstid kl 8.30, detta förklarades med att de anställt fler sjuksköterskor vilket förbättrar tillgängligheten. Fick tala med en sjuksköterska som visste vad hon talade om och kändes kompetent. Läkaren var något tråkig i tonen med ändå hjälpsam med prover etc. Kände mig i stort välkomnad på vårdcentralen.

12 sep, 2018 Tommy G. skrev:

Svårt att boka tid då det står kl8 på nätet men får då bara att försöka dagen efter igen. Får höra efteråt av andra att det går att ringa från kl 06,00 dåligt att inte informera pm detta. Förklarar varför det jämnt är fullt och hänvisas till nästa dag på telsvarare☹️