Käkkirurgi Falun

Om Käkkirurgi Falun

Käkkirurgisk behandling. Jour- och beredskapsverksamhet upprätthålls dygnet runt. Allvarligare tand- och käkskador som inträffat när kliniken är stängd på vardagar, kvällar och nattetid ring sjukvårdsupplysningen, tel. 1177.

Vid allvarligare eller livshotande skador ring 112 eller kontakta närmaste akutmottagning.

Falu lasarett - visa på karta
Remiss från tandläkare eller läkare.
Akutverksamhet vid sjukhus, käkkirurgi, Odontologisk radiologi

Käkkirurgi Falun

4,4

13:56 - 10 maj, 2019 skrev:

Jag har genom åren varit mycket i kontakt med olika vårdenheter pga min hälsa. Har ofta behövt kämpa för att få rätt hjälp och för att man ska bli lyssnad på. Har känt mig otrygg i den svenska vården många gånger. På käkkirurgen i Falun däremot är ni helt fantastiska, och har alltid varit. Trevligt bemötande, rätt hjälp när man behöver den, samt att det går lätt att komma i kontakt med er vid frågor och funderingar. Har nyligen varit in till er igen för ytterligare en operation, och än en gång är jag helt förundrad över att det faktiskt finns sån god vård på vissa ställen. Ni är fantastiska<3 Tack för att ni finns! Ett stort fång rosor till er allihopa! Mvh Tessa

19:05 - 19 mar, 2019 skrev:

Helnöjd!

17:44 - 03 dec, 2017

11:15 - 07 nov, 2016 skrev:

Gick inte att få en uppföljning utförd eller få ett klart besked om aktuell status. Endast ett i sammanhanget - med stark smärtor - meningslöst besked om att jag står i kö.

2,5

12:44 - 23 okt, 2015 skrev:

Dom är jättetrevliga på käkkirurgen i Falun. Glada och trevliga och omtänksamma.

11:20 - 03 mar, 2013 skrev:

Jag har genomgått min andra operation hos Käkkirgurin i Falun och blev som vanligt mycket väl omhändertagen. Lättsam stämning gör behandlingstillfället näst intill angenämt med mycket gott arbete av personalen. Ser fram mot nästa återbesök.

08:01 - 07 sep, 2012 skrev:

Jag tycker normalt att det är väldigt obehagligt att gå till tandläkaren.Därför fick jag en remiss till er, för att dra ut en tand. Jag måste säga att ni är ju helt underbara.Jag fick lugnande medel och bedövning´, och sedan vet jag inte så mycket mer, förens ni sa att nu är det klart. Och trevliga var ni också.Ett verkligt bra bemötande fick jag.Och jag har inte det minsta ont efter ingreppet heller. Ett helt fång med röda rosor får ni av mig.Stort tack.