Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen City Eskilstuna, Eskilstuna

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen City Eskilstuna, Eskilstuna

Hos oss får du tillgång till läkare, sjukgymnaster, arbetsterapeut, distriktssköterskor, kurator och psykoterapeut, som är uppdelade i tre vårdteam.$Varje patient som listar sig hos oss hör till ett av våra vårdteam som patienten får återkomma till. Det betyder att du alltid får kontakt med personal som du känner och att du får hjälp av flera yrkeskategorier samtidigt om det behövs. $Vi har även barnavårdscentral och specialmottagningar för patienter med diabetes, astma och KOL, inkontinens och behov av rehabilitering i samverkan. Dessutom kan vi erbjuda hjälp om du vill sluta röka/snusa eller om du vill ha rådgivning för att ändra andra livsstilsvanor som kost, motion och alkohol.

Kungsgatan 39, Eskilstuna - visa på karta
Husläkare / vårdcentral