Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

Vi har bred kompetens och erbjuder bland annat barnavårdscentral, läkarmottagning, provtagning, distriktssköterskemottagning och telefonrådgivning. Hos oss finns också arbetsterapeut, kurator och sjukgymnaster med specialkompetens inom till exempel McKenzie-metoden och akupunktur.$Vår hälsokoordinator arbetar med hälsofrämjande frågor som kost, vikt, motion, alkohol, tobak och psykisk hälsa. Vi arbetar med att förebygga njursvikt hos personer med diabetes, hjärtsjukdom och högt blodtryck och vi har ett helt team som arbetar med viktproblematik.$Dessutom har vi diabetesmottagning, inkontinensmottagning och specialkompetens inom astma och KOL. Vi har också minnesmottagning och blodtrycksmottagning.$Inom kort har vi även en hjärtsviktsmottagning.

Lundbladsvägen 6, Eskilstuna - visa på karta
Husläkare / vårdcentral