Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

Om Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

Vi har bred kompetens och erbjuder bland annat barnavårdscentral, läkarmottagning, provtagning, distriktssköterskemottagning och telefonrådgivning. Hos oss finns också arbetsterapeuter, kurator och sjukgymnaster med specialkompetens inom till exempel McKenzie-metoden och akupunktur.Vår hälsokoordinator arbetar med hälsofrämjande frågor som kost, vikt, motion, alkohol, tobak och psykisk hälsa. Vi arbetar med att förebygga njursvikt hos personer med diabetes, hjärtsjukdom och högt blodtryck, och vi har ett helt team som arbetar med viktproblematik.Dessutom har vi diabetsmottagning, kontinensmottagning och specialkompetens inom astma, KOL . Vi har också minnesmottagning och blodtrycksmottagning.

Lista dig hos Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

Lundbladsvägen 6 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Tunafors Eskilstuna, Eskilstuna

16:02 - 06 feb, 2019

16:28 - 27 jun, 2017

15:11 - 30 jan, 2017 skrev:

Vänlighet och yrkesskicklighet = oslagbar kombination.

08:06 - 17 nov, 2016