Öppet, idag till 16:30

Folktandvården Örsundsbro

Industrivägen 4, Örsundsbro

Folktandvården Örsundsbro

Vi erbjuder tandvård till barn och vuxna och utför alltifrån undersökningar till rotfyllningar. Vi har även erfarenhet av att ta hand om dig som är tandvårdsrädd. Meddela oss gärna när du ringer, så hjälper vi dig genom besöket. Vårt team består av tandläkare, tandhygienister, tandsköterskor och ibland även specialister. Du träffar den som är bäst på just ditt aktuella vårdbehov. På många av Folktandvårdens kliniker finns tandvårdspersonal som talar ett eller flera språk. Vi kan utan kostnad boka tolk för språk, till dig som är döv, dövblind, vuxendöv och hörselskadad. Kontakta oss så hjälper vi dig. Fri parkering utanför kliniken Verksamhetschef: Pia Munter Norling Arbetsledare: Karin Helgosson Akut tandvård Har du akuta besvär försöker vi om möjligt ta emot dig samma dag.

Informationen uppdaterades 17:02 - 13 jul, 2021

Fredag : 07:10 - 15:00 (ej helgdagar)
Torsdag : 07:10 - 16:30 (ej helgdagar)
Onsdag : 07:30 - 16:30 (ej helgdagar)
Tisdag : 07:10 - 17:30 (ej helgdagar)
Måndag : 07:10 - 17:00 ej helgdagar

Fredag : 07:45 - 14:30 (ej helgdagar)
Måndag - Fredag : 12:30 - 13:00 Lunchstängt
Måndag - Torsdag : 07:45 - 16:45 (ej helgdagar)