Öppet måndag från 09:00

Proffident Tandvård, Ekerö

Ekebyhovsvägen 1, Ekerö

Proffident Tandvård, Ekerö

Välkommen till oss! Vi erbjuder ett personligt omhändertagande i trygg miljö med ett brett utbud av tandvård. Bland annat utför vi fullständig implantatbehandling, protetiska restaurationer, blekning och estetisk tandvård i nära samarbete med tandteknikerna Isenborg Dental i samma lokaler. Tandläkare Mikael Palm ingår i Praktikertjänst och är en Adderamottagning.

Informationen uppdaterades 00:37 - 13 mar, 2020

Logga - Kry

5 / 5

4 dec, 2020 Therese R. skrev:

Bästa tandläkaren och tandsköterskorna. Gått där i många år och alltid varit nöjd. Går även till tandhygienisten där som är supernoga och ger ett så fint resultat.

Måndag : 09:00 - 18:00
Tisdag : 09:00 - 18:00