4.99

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

Ryggradsvägen 11, Stockholm

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

Välkommen till TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus. TRDS är en privat specialistklinik inom Ortodonti, tandreglering och pedodonti, högspecialiserad tandvård för barn och ungdomar. Kliniken är ansluten till försäkringskassan och har landstingsavtal.

Vårt mål är att erbjuda Dig som patient den bästa behandlingen inom tandreglering i kombination med senaste teknik och beprövad erfarenhet. Vi samarbetar med flera ledande amerikanska företag inom tandreglering på insidan och invisalign.

Anslutna till Försäkringskassan och avtal med Stockholms läns landsting

Kliniken är ansluten till försäkringskassa vilket innebär att vuxna patienter med funktionella bettfel har möjlighet att få delar av sin behandlingskostnad täckt av försäkringskassan.

Vi har även avtal med Stockholms läns landsting, vilket innebär kostnadsfria behandlingar för Ditt barn (tandregleringscheck).

Kontakt oss gärna för mer information om hur vi kan hjälpa dig!

Informationen uppdaterades 14:36 - 21 feb, 2019

Boka behandling

Tandreglering, specialist
hos TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

Ortodonti (tandreglering) betyder raka tänder. Med olika former av tandställningar kan olika bettfel behandlas utan att dina tänder påver...

Tandställning med Invisalign
hos TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

Din behandling med Invisalign består av ett antal nästintill osynliga, avtagbara Aligners (skenor) som du varannan vecka byter till nya. Var...

Tandställning på insidan
hos TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

I samarbete med American Orthodontics har vi nöjet att presentera det senaste inom tandställningar på insidan av tänderna, My harmony smile....

Tandställning med porslin/metall
hos TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus

För att uppnå den bästa och mest exakta tandställningen för ett perfekt leende sker detta med tandställning på utsidan av antingen porslinfä...

Frågor och svar

Fråga ställd 15:05 - 8 okt, 2019

1. Är tandreglering på insidan eller utsidan på tänderna? 2. hur kan man se priserna på detta förutom konsultation?

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus svarar:

Hej Sara, Vänligen kontakta oss för priser. Med vänlig hälsning TRDS 08-753 02 10

Fråga ställd 08:12 - 28 apr, 2018

Hej, jag försöker hitta en prislista på er hemsida, men lyckas ej. Jag undrar vad det kostar att komma in och göra en konsultation hos er? Jag är 35 och har väldigt sneda tänder. Skulle vilja göra en bedömning för att se om jag kan ha tandställning samt om jag kan få en del betald av försäkringskassan.

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus svarar:

Godmorgon! Du är välkommen att ringa och boka en konsultation på nummer 08-753 0210. Mvh Sandra/TRDS

Fråga ställd 13:01 - 17 okt, 2017

kan ni ringa mig på 08-51480180 har försökt att nå ER utan resultat,,det gäller remiss till ER

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus svarar:

Hej Tack för förfrågan. Ring oss på 087530210 alternativt mail på info@trds.se Vi försöker ringa till dig på numret ovan. Välkommen till oss!

Fråga ställd 16:36 - 22 sep, 2017

Vill jämföra pris på tandställning på insidan och invisaline. Men hittar ingen prislista.

TRDS Specialisttandvård Danderyds Sjukhus svarar:

Hej Eva, Tack för förfrågan. Du är varmt välkommen till oss på Tandreglering Danderyd. Vänligen maila oss på info@trds.se för mer info eller ring på 08 7530210 då kan vi gå igenom prislistan. Varmt Välkommen Anahita Ehrenblad ortodontist/övertandläkare

Fråga ställd 00:31 - 3 sep, 2017

Vad kostar Invisalign hos er?

Hej! Det kostar 55.000kr Mvh TRDS

4.99 / 5

6 nov, 2019 Anna N. skrev:

8 okt, 2018 Lena S. skrev:

Vilken resa jag har varit med om i 11/2 år. Från att har haft ett glugg mellan framtänderna och saknat tand 2. Jag har justerat tänderna med hjälp av invisalign. Jag har satt in en tandbro som ersätter tanden jag saknar. Nu kan jag ler varje minut och detta har förändrat mitt liv mycket. Tusen tack till dig Atousa W Jag kommer aldrig att glömma dig.

27 sep, 2018 Angelique Z. skrev:

Fantastisk klinik med extremt bra service. Gjorde invisalign här och är så himla nöjd :) De har dessutom väldigt snabba leveranser på skenor och toppen att man kan scanna tänderna istället för att ta avtryck. Ett speciellt tack till Anahita som varit helt suverän och alltid fått mig att bli lugn när jag som tandvårdsrädd stressat upp mig. Hon har alltid lyssnat till mig och anpassat behandlingen till hur jag vill ha det.

26 sep, 2018 Annica B. skrev:

Fantastiskt professionell tandreglering som blev mycket mycket bättre än alla mina förväntningar. Speciellt Atousa säkerställer en standard och ett bemötande utöver det vanliga. Det är hit man ska komma för ett vackert leende.

25 sep, 2018 Viktor skrev:

Kanon bra service och är jätte nöjd med resultatet efter min tandreglering.