Vuxenpsykiatrisk vårdavdelning 4, Borås

Om Vuxenpsykiatrisk vårdavdelning 4, Borås

Psykiatrisk avdelning 4 är en subspecialiserad vårdavdelning med 14 vårdplatser. Målet med vår verksamhet är att med hög tillgänglighet och gott bemötande ge specialiserad psykiatrisk vård till personer med allvarlig psykisk ohälsa. Vi riktar oss främst till personer med psykossjukdom. Avdelningen samverkar med vår specialiserade öppenvårdsmottagning för psykossjukdomar Björkängen, öppenvårdsmottagningar utanför Borås och andra vårdgrannar utanför sjukhuset.

Brämhultsvägen 53, 501 82, Borås, Ingång 5, plan 6, SÄS Borås - visa på karta
  • Måndag - Söndag 13:00 - 19:00
Besökstiden för närstående måndag-söndag kl 13.00-19.00 eller efter överenskommelse med ansvarig sjuksköterska.