Gripens hälsocentral

Om Gripens hälsocentral

Hos oss arbetar läkare som är specialister i allmänmedicin. Här finns sjuksköterskor som är specialister inom diabetes, demens,inkontinens, astma, vaccination, livsstil och blodtryck. Vi har en distriktssköterska som arbetar med bland annat rökavvänjning. Hos oss hittar du även en psykologmottagning och ett laboratorium. Våra sekreterare som förutom sköter allt skrivarbete - tar hand om dig när du anmäler din ankomst i receptionen.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Susanne Barthelmann

Lista dig hos Gripens hälsocentral

Köpmangatan 14, Oskarshamn - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård, Vaccinationsverksamhet

Gripens hälsocentral

16:27 - 23 jul, 2019 skrev:

Har idag varit patient till Karolina Nyberger. Ett utmärkt bemötande av en ytterst konsekvent och noggrann läkare--
Kom till vårdcentralen I ett tämligen uselt skick, såväl fysksikt som psykiskt- När dagen var slut hade jag fått I det närmaste fullständigt besked om min medicinska status. Imponerande- Tort tack till alla, och indte minst då Karolina. Kan man lista henne som sin husläkare?

07:45 - 31 jan, 2018