Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Hos oss finns en bred medicinsk kompentens inklusive barnavårdscentral. (BVC). Vi kan hjälpa dig med de vanligaste sjukdomarna, kroniska sjukdomar, psykisk ohälsa och olika skador. Vi kan också hjälpa dig med rådgivning rörande hälsa och livsstil. Från oss får du vid behov remiss till specialistvård.

Hälsovägen 1 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral