2.95
Öppet, idag till 19:00

Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Hälsovägen 1, Nyköping

Vårdcentralen Ekensberg Nyköping, Nyköping

Välkommen till vårdcentralen Ekensberg! Hos oss finns en bred medicinsk kompetens inklusive barnavårdscentral (BVC). Vi kan hjälpa dig med de vanligaste sjukdomarna, kroniska sjukdomar, psykisk ohälsa och olika skador. Vi kan också hjälpa dig med rådgivning rörande hälsa och livsstil. Från oss får du vid behov remiss till specialistvård. Läs mer om vad vi erbjuder under Vårt utbud och Aktuellt här på samma sida. Du hittar oss på Hälsovägen 1, i närheten av Stenkulla och Isaksdal (sväng av vid Lennings väg).

Informationen uppdaterades 17:02 - 10 nov, 2020

Logga - Kry

2.95 / 5

3 mar, 2020 Kristian J. skrev:

Hopplöst att få kontakt för enkla frågor. I mitt fall: vilket klockslag hade jag fått? Telefontid för att få svar, nästkommande dag. Så dags!

11 dec, 2019 ÅKE C. skrev:

Har fortsatt förtroende för behandlande läkare men allt tar för lång tid, att komma i kontakt, få tid och framförallt få svar på undersökningar och remissvar vilket i mitt fall oacceptabelt- Förmodar att för många är listade på den läkare jag har så tid inte finns att ge en fullgod service

28 mar, 2017 Susanne skrev:

En fantastisk vårdcentral med underbar personal som alltid ser till att man får snabb hjälp och god service

30 nov, 2016 Bengt skrev:

14 nov, 2016 Mats skrev:

var finns tiderna för influensavaccin?

Måndag - Onsdag : 07:30 - 17:00
Torsdag : 07:30 - 19:00