Folktandvården Bräcke

Om Folktandvården Bräcke

Välkommen till Folktandvården Bräcke.

Här erbjuder vi tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att kontakta oss för att boka ditt besök.

Vid akuta besvär ring i första hand din ordinarie folktandvårdsklinik.

Folktandvårdens Tandakut finns på Akademigatan 4D Östersund, telefonnummer 063-15 33 00.

Telefontider, måndag till fredag kl. 08.00 -17.00, lördag, söndag och övriga helgdagar kl. 11.00-12.00.

Boka tid via telefon innan besöket.

Mailadress till kliniken: ftv.bracke@regionjh.se

Norrlandsgatan 19,843 31 Bräcke - visa på karta