Torggatan 19, Stora torget, BorÄs

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

Varmt vÀlkommen till Wikander Synsam Stora Torget!

Hos Synsam pÄ Stora Torget i BorÄs hittar du vÄr vÀlsorterade butik. Ta hjÀlp av vÄra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och vi hjÀlper dig om du behöver skaffa glasögon för första gÄngen, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

VÄra legitimerade optiker hjÀlper dig med syntest

Hos Wikander Synsam Stora Torget kan du fÄ hjÀlp med olika typer av synundersökningar av vÄra legitimerade optiker. Det kan exempelvis vara aktuellt om du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi hjÀlper dig utifrÄn dina behov och vÀlkomnar bÄde unga och gamla till vÄr butik.

Hos oss kan du boka en ögonhÀlsoundersökning

Vi pÄ Wikander Synsam Stora Torget rekommenderar alla som fyllt 40 Är att gÄ pÄ regelbundna ögonhÀlsoundersökningar. KÀnner du dig orolig för din ögonhÀlsa, kan du sjÀlvklart ocksÄ boka en tid för en ögonhÀlsoundersökning, oavsett Älder. NÀr vÄr optiker genomför undersökningen kontrolleras hela ögat. PÄ sÄ vis kan vi tidigt upptÀcka tecken pÄ de tre vanligaste ögonsjukdomarna: grön starr, grÄ starr och ÄldersförÀndringar i gula flÀcken.

Wikander Synsam Stora Torget hittar rÀtt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss pĂ„ Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbĂ„gar frĂ„n vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken. Är du inte helt sĂ€ker pĂ„ vad du vill ha kan vĂ„ra duktiga rĂ„dgivare hjĂ€lpa dig att hitta rĂ€tt par för just dig. Vi erbjuder ocksĂ„ möjligheten att hyra glasögon, genom vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvĂ€tska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjĂ€lpa dig med det ocksĂ„!

Uppföljning det första Äret

Mycket kan hÀnda pÄ ett Är och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Skulle de gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. Om du mÀrker att du fÄtt ytterligare försÀmrad syn inom det första Äret Àr du naturligtvis ocksÄ vÀlkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan nÄgon extra kostnad.

Varmt vÀlkommen att boka en tid hos Wikander Synsam Stora Torget i BorÄs!

Informationen uppdaterades 16:46 - 1 feb, 2023

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:09:00 - 18:00