Bergslenagatan 8, Storknallen, BorÄs

Öppet i morgon frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

Varmt vÀlkommen till Wikander Synsam Storknallen i BorÄs!

I Storknallen hittar du vÄr vÀlsorterade butik, dÀr vi kan hjÀlpa dig som behöver glasögon, linser eller tillbehör. VÄra legitimerade optiker kan utföra olika typer av syntest och undersökningar, sÄ att vi kan hitta den bÀsta lösningen för just dig. Vi erbjuder ett brett sortiment med produkter frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och till oss Àr du vÀlkommen vare sig du ska skaffa glasögon för första gÄngen eller bara vill uppdatera din stil.

Synundersökning hos legitimerade optiker

Vi pÄ Wikander Synsam Storknallen har lÄng erfarenhet och vÄra legitimerade optiker kan hjÀlpa dig med flera olika syntest. Det kan till exempel behövas nÀr du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon

Hos oss Àr bÄde unga och gamla vÀlkomna, och vi ser till att du fÄr rÀtt hjÀlp utifrÄn dina behov.

Wikander Synsam Storknallen hittar rÀtt glasögon för dig

Behöver du glasögon? Hos oss pĂ„ Synsam hittar du ett stort utbud glasögonbĂ„gar frĂ„n vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken. Är du inte helt sĂ€ker pĂ„ vad du vill ha kan vĂ„ra duktiga rĂ„dgivare hjĂ€lpa dig att hitta rĂ€tt par för just dig. Vi erbjuder ocksĂ„ möjligheten att hyra glasögon, genom vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle. Behöver du solglasögon, linsvĂ€tska eller andra tillbehör kan vi naturligtvis hjĂ€lpa dig med det ocksĂ„!

Vi finns hÀr för dig under hela första Äret

Efter att vi har undersökt dig och du fÄtt dina glasögon och/eller linser, kan mycket hÀnda pÄ ett Är. DÄ finns vi pÄ Synsam hÀr som stöd. Skulle dina glasögon gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. MÀrker du att din syn blivit försÀmrad under Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss, utan extra kostnad.

Boka tid hos vÄra optiker pÄ Wikander Synsam Storknallen i BorÄs!

Informationen uppdaterades 10:31 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter