Folktandvården Dalsjöfors, Dalsjöfors

Om Folktandvården Dalsjöfors, Dalsjöfors

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt från en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård.
Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss så får du veta mer!

Stationsvägen 2, 516 31, Dalsjöfors - visa på karta
Våra lokaler ska vara tillgängliga för alla, därför ber vi dig undvika stark parfym när du besöker oss.