2.25

Barn- och ungdomspsykiatri mottagning Umeå

Aktörgränd 16, Umeå

Barn- och ungdomspsykiatri mottagning Umeå

Välkommen till Barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning Umeå! Kontakta oss genom att logga in på våra e-tjänster eller ring något av våra telefonnummer. Barn- och ungdomspsykiatri Umeå är en specialistmottagning för barn och unga med allvarliga psykiatriska tillstånd och där funktionsnivån i vardagen är påverkad. För att komma till vår mottagning behövs remiss från hälsocentralen, barnhälsovården, ungdomsmottagningen ungdomshälsan eller skolans elevhälsa. I Umeå finns också en vårdavdelning för hela länet.

Informationen uppdaterades 23:33 - 8 mar, 2020

Logga - Kry

2.25 / 5

2 nov, 2020 Ki B. skrev:

Väntetid lååångt över vårdgarantins ramar. (Förstabesök - efter påtryckningar - efter 3,5 månad, köar fortfarande till beslutad behandling 7 månader senare utan behandlingsstart i sikte.) Trevlig personal, men enbart sköterska som kontinuerlig kontakt. Att läkare är olika för varje besök ökar avståndet patient/behandlare och därmed också risken att viktig information inte överförs på grund av bristande förtroende.

18 maj, 2020 Ilgor N. skrev:

Måndag - Tisdag : 08:30 - 09:30