Tandläkarna Caroline & Sigrid

Bålsta

Vi hälsar dig varmt välkommen till vår fräscha praktik på Mansängsstigen 10 vid Bålsta Centrum. Vårt kunniga och serviceinriktade team, som förutom tandläkarna Caroline och Sigrid, består av två tandhygienister och fyra tandsköterskor, erbjuder tandvård av högsta kvalitet med den allra senaste tekniken.

Vi erbjuder en bred, trygg och säker tandvård och har även spetskompetens inom estetik och bettfunktion. Vi utför även tandreglering med avtagbar tandställning; nya diskreta varianter.

I vårt dagliga arbete tar vi emot och behandlar såväl barn som vuxna och har nära samarbete med specialisttandläkare.

Vi är anslutna till Försäkringskassan samt medlemmar i Privattandläkarna.

Informationen uppdaterades 06 december 2016 av Vården.se

Malin Lundin

Marita Tegerhag

Receptionist/Tandsköterska

Vägbeskrivning

Du hittar oss centralt i Bålsta centrum i samma hus som Polisen.

Pendeltåg till station Bålsta.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• Nynäshamns VårdCentral Mycket trevliga och seriösa när man väl är hos läkare/innanför receptionen. Har dock haft mycket problem med kontakt både via telefon och i ... - Karl Gunnar Roos
    • Nikos Tsiaklides Läkarmottagning Trevligt bemötande och har tid vid mina besök. - Kim Tiilikainen
    • Åkermyntans Vårdcentral Jag rekommenderar Dr Apostolos Mintoglou, han är väldigt medicin competence, duktig att ge återkoppling samt följa upp patienten hela vårdpr... - Daniella Shafti
    • Hjärtintensivvårdsavdelning Gävle Tack avd 105 för en fantastisk vård av mig, allt från Läkare till städpersonal. Arne på 23.2. - Arne Berg
    • Specialistläkarna Sergel City Tack för ett proffsigt bemötande. Blev till stor hjälp hos Ulf Zetterström. Trevlig midsommar. - Christina Haaga