Öppet måndag från 08:00

Första linjen unga västra, Arvika-Eda-Säffle-Årjäng

Fabriksgatan 5, Arvika

Första linjen unga västra, Arvika-Eda-Säffle-Årjäng

Till oss kan du vända dig med frågor om du är deppig och mår dåligt, känner dig orolig eller rastlös, har svårt att koncentrera dig, ofta hamnar i bråk med kompisar eller föräldrar, skadar dig själv, är eller har varit utsatt för våld, dricker mycket alkohol eller har börjat använda droger eller bara behöver någon att prata med. Hos oss kan du och dina närstående få råd, stöd och behandling. Alla som arbetar här har tystnadsplikt. Vi finns för dig som bor i Arvika, Eda, Säffle eller Årjängs kommun. Kontakta oss på vår rådgivningstelefon: 010-831 25 90 eller via 1177 Vårdguidens e-tjänster. Ibland kan det vara svårt att förklara sina funderingar eller vad man vill ha hjälp med. Då kan du be någon annan att ta kontakt med oss, till exempel skolkurator, ungdomsmottagning, föräldrar eller en kompis. Du kan få rådgivning via telefon eller boka in ett möte där vi träffas och pratar.

Informationen uppdaterades 08:06 - 9 jun, 2021

Måndag : 14:00 - 15:00