Storgatan 10, Arvidsjaur

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VÀlkommen till oss pÄ Hellgrens Optik Synsam!

PÄ Storgatan 10 i Arvidsjaur hittar du vÄr vÀlsorterade butik, dÀr du kan hitta glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken. Du kan Àven boka olika sorters synundersökningar som genomförs av nÄgon av vÄra legitimerade optiker. Vi finns hÀr bÄde för dig som ska skaffa glasögon för första gÄngen och för dig som endast vill uppdatera din stil.

VÄra optiker undersöker din syn

Hos Hellgrens Optik Synsam hittar du legitimerade optiker med lÄng erfarenhet, som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi vÀlkomnar bÄde unga och gamla, och ser till att du fÄ rÀtt hjÀlp utifrÄn just dina problem.

Hitta dina nya glasögon hos oss

VÄra rÄdgivare pÄ Hellgrens Optik Synsam kan hjÀlpa dig hitta rÀtt glasögon och vÀlja bland bÄgar frÄn mÄnga olika mÀrken. Tillbehör, solglasögon, samt linsvÀtska hittar du ocksÄ i vÄr butik. PÄ Synsam erbjuder vi Àven abonnemanget Synsam Lifestyle, som gör att du kan hyra dina glasögon hos oss.

Olycksgaranti i ett Ă„r

Efter att du undersökt dig och fÄtt dina glasögon eller linser hos oss, finns vi kvar som stöd. NÀr du skaffar glasögon hos oss tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti. Det innebÀr att ifall dina glasögon gÄr sönder inom de första 365 dagarna kan vi reparera eller byta ut dem Ät dig. Ifall du tycker att du fÄtt sÀmre syn inom det första Äret kan du, utan extra kostnad, boka in en ny synundersökning hos oss.

VÀlkommen till vÄra optiker pÄ Hellgrens Optik Synsam pÄ Storgatan!

Informationen uppdaterades 15:14 - 20 sep, 2023

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:09:00 - 17:30
LunchstÀngt 12:00-13:00.