Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Hos oss träffar du kompetenta och erfarna distriktsläkare. På laboratoriet arbetar undersköterskor som tar prover i samband med Ditt besök eller drop-in måndag-torsdag 08.00-09.00 eller 13.30-15.30. Vi har också en infektionsmottagning där du träffar distriktssköterska vid lättare halsbesvär och urinvägsinfektioner m.m. Du kan kontrollera ditt blodtryck och vikt själv i vår hälsohörna.

Visornas väg 6, Entré 8 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral