Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Om Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Vårdcentralen ligger på sjukhusområdet nära den vackra Nyköpingsån. Det finns en stor parkering nära huvudentré 7. Apotek Hjärtat ligger på plan 1 i lasarettsbyggnaden och har öppet måndag-fredag. Vi kan hjälpa dig med all vård och behandling som inte kräver sjukhusets resurser. Vi arbetar i team som ger ett helhetsperspektiv med patienten i centrum och hos oss möter du distriktsläkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, kuratorer, arbetsterapeuter. $Vi har en stor ljus träningslokal där våra sjukgymnaster kan hjälpa dig att skräddarsy träningsprogram utifrån Dina behov. $Vår barnavårdcentral ligger i Brandkärr i nära anslutning till Familjecentralen.$ $För rådgivning och tidsbokning hos oss ringer du 0155-24 52 11, vi har telefontid 07.00-17.00. $Du kan alltid få sjukvårdsrådgivning dygnet runt genom att ringa 1177.$Under vecka 25-33 stänger vårdcentralen klockan 17.00.

Lista dig hos Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Nyköpings lasarett, entré 8, Visornas väg 6, Nyköping - visa på karta