Öppet måndag från 07:30

Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Nyköpings lasarett, entré 8, Visornas väg 6, Nyköping

Vårdcentralen Åsidan Nyköping, Nyköping

Vårdcentralen ligger på sjukhusområdet nära den vackra Nyköpingsån. Det finns en stor parkering nära huvudentré 7. Apotek Hjärtat ligger på plan 1 i lasarettsbyggnaden och har öppet måndag-fredag. Vi kan hjälpa dig med all vård och behandling som inte kräver sjukhusets resurser. Vi arbetar i team som ger ett helhetsperspektiv med patienten i centrum och hos oss möter du distriktsläkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, kuratorer, arbetsterapeuter.
Vi har en stor ljus träningslokal där våra sjukgymnaster kan hjälpa dig att skräddarsy träningsprogram utifrån Dina behov.
Vår barnavårdcentral ligger i Brandkärr i nära anslutning till Familjecentralen.

För rådgivning och tidsbokning hos oss ringer du 0155-24 52 11, vi har telefontid 07.00-17.00.
Du kan alltid få sjukvårdsrådgivning dygnet runt genom att ringa 1177.
Under vecka 25-33 stänger vårdcentralen klockan 17.00.

Informationen uppdaterades 17:55 - 3 dec, 2020

Logga - Kry