Psykosavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Om Psykosavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Vi är en enhet inom psykiatriska kliniken som är specialiserad på psykosvård. $ $Hög tillgänglighet och kontinuitet är av största vikt i omhändertagandet av våra patienter. $ $Till avdelningen är en öppenvårdsmottagning knuten. $ $Besök av barn under 12 år enligt överenskommelse med personal.

Nyköpings lasarett, Visornas väg 3 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Psykiatri, vuxna

Psykosavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

15:40 - 12 nov, 2018 skrev:

Vettigaste inläggning hittills. Hamnade på psykos pga brist på allmänna och det gav en bra inläggning