Strokeavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

Om Strokeavdelningen Nyköpings lasarett, Nyköping

På strokeavdelningen rehabiliteras patienter med stroke samt patienter med traumatiska hjärnskador. Dessutom rehabiliterar vi de patienter som amputeras i samarbete med gåskolan.

Målpunkt E, entré 4 eller 5. Samlingsvägen 13, plan 4, Nyköpings lasarett - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
Ytterkläder får ej tas med in på avdelningen. (Låsbara skåp finns i hisshallen på plan 3)
Strokevård