Välkommen till psykiatriska intensivvårdsavdelningen (Piva) i Halmstad. Vi tar hand om dig som behöver psykiatrisk intensivvård och en hög omhändertagandenivå.
Driver du denna mottagning?
Helhetsintryck
Baserat på 14 textrecensioner*
På psykiatriska intensivvårdsavdelningen Halmstad finns en otroligt proffsig och vänlig personal som ger både patienter och deras anhöriga ett fantastiskt bemötande. Många bedömer vården som välorganiserad, och flera uppskattar det anhörigstöd som ges. Dock kan platsen i sig kännas svår att besöka för vissa. Parkering är vanligtvis enkelt. Rekommenderas för de med behov inom psykisk hälsa och stöd till anhöriga.
Många tycker
Bra anhörigstöd
Välorganiserad vård
Några tycker
Lätt att parkera
Svårt att besöka
Enstaka tycker
Proffsig personal (alla)
Vänligt bemötande (alla)
Särskilt lämplig för
psykisk hälsa, anhörigstöd
*Sammanfattat från Google (14).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!
På psykiatriska intensivvårdsavdelningen Halmstad finns en otroligt proffsig och vänlig personal som ger både patienter och deras anhöriga ett fantastiskt bemötande. Många bedömer vården som välorganiserad, och flera uppskattar det anhörigstöd som ges. Dock kan platsen i sig kännas svår att besöka för vissa. Parkering är vanligtvis enkelt. Rekommenderas för de med behov inom psykisk hälsa och stöd till anhöriga.
Många tycker
Bra anhörigstöd
Välorganiserad vård
Några tycker
Lätt att parkera
Svårt att besöka
Enstaka tycker
Proffsig personal (alla)
Vänligt bemötande (alla)
Särskilt lämplig för
psykisk hälsa, anhörigstöd
*Sammanfattat från Google (14).
Omdömen från patienter
Inga omdömen ännu. Bli den första att berätta om din upplevelse!