Kungsgatan 46A, Kristinehamn

Välkommen till Tandcentrum Kristinehamn - Din trygga tandvårdspartner

Letar du efter en pålitlig tandvårdsklinik med fokus på kvalitet, service och personlig omsorg? Då har du kommit rätt. Vi är en familjär, liten tandvårdskedja med två väletablerade praktiker i Karlstad och Kristinehamn. Hos oss i Kristinehamn finner du en dedikerad personal bestående av tandläkare, tandsköterska och en implantatspecialist.

Specialister inom implantat och estetisk tandvård

På Tandcentrum Kristinehamn är vi specialiserade inom implantat och estetisk tandvård. Vårt mål är att hjälpa dig uppnå den vackra och hållbara munhälsa du förtjänar. Med den senaste teknologin och modernaste metoderna säkerställer vi att varje behandling är av högsta kvalitet och utförs med högsta patientsäkerhet.

Allsidig tandvård för hela familjen

Förutom våra specialområden erbjuder vi självklart även allmäntandvård och akuttandvård. Vi vet att tid är värdefullt och därför strävar vi efter att erbjuda dig vård utan onödiga väntetider.

Personlig vård med patienten i fokus

På Tandcentrum Kristinehamn är du inte bara en patient, du är en del av vår tandvårdsfamilj. Vi brinner för det vi gör och vill förbättra din livskvalitet genom varsam och professionell vård med hög kvalitet. Hos oss möts du alltid av samma glada tandläkarteam, vilket skapar en trygg och personlig känsla vid varje besök. Vi ser fram emot att välkomna dig till Tandcentrum Kristinehamn, där din munhälsa och ditt välbefinnande är vår högsta prioritet.

Tandläkarskräck?

På Tandcentrum Kristinehamn vill vi alltid erbjuda en tandvård med känsla för individens särskilda behov där ledord som empati, omtanke, känsla och värme är vägledande. Med våra metoder för t.ex. bedövning och röntgen kan vi åstadkomma en smärtfri behandling och en behaglig liksom en helt ny upplevelse inom tandvård. Dessutom har vi lång erfarenhet av tandvårdsfobi/tandläkarskräck.

Informationen uppdaterades 14:32 - 5 mar, 2024

Simon

Alexander

Ana-Maria

Susanne

Marie

Khalil

25 mar, 2024

Snabb och bra hjälp, rekommenderar starkt.

25 mar, 2024

Mycket trevligt bemötande!!

10 jan, 2024

Jag har bemötts och behandlas på ett bra sätt med mycket gott resultat. Tack Simon och Jalil! Ni är jätte duktig och trevlig :-

4 dec, 2023

Jag har bemötts och behandlas på ett bra sätt med mycket gott resultat. Tack Simon! Göran W.

23 okt, 2023

Alltid fantastiska och tillmötesgående. Omtänksamma och kompetenta.

Onsdag - Torsdag:08:00 - 16:00