Angeli Holmstedt psykoterapimottagning, Uppsala
mental health

Angeli Holmstedt psykoterapimottagning

, Akademiska Sjukhuset

KBT Konsulterna, Gårdshuset, Slottskällan, Sjukhusvägen 3, Uppsala, 75109 Uppsala

Jag heter Angeli Holmstedt och är legitimerad psykolog och psykoterapeut med inriktning kognitiv beteendeterapi (KBT). Jag har lång erfarenhet av att arbeta med människor som upplever olika typer av problem såsom oro/ångest, rädslor och fobier, depressioner, stress/utmattning och relationsproblem, samt svårigheter som sorger, förluster och trauman kan ge. Vidare arbetar jag med personer där alkohol/droger/spel (ofta i kombination med psykisk ohälsa) har lett till negativa konsekvenser i livet. För mig är det viktigt med ett respektfullt och vänligt bemötande där vi tillsammans utforskar de problem du vill ha hjälp med, dina värderingar och mål med vår kontakt och ditt liv. Med den grund som problemanalysen ger och utifrån KBT:s breda repertoar av evidensbaserade metoder, anpassar vi behandlingen efter dina önskemål och behov. Jag tar emot vuxna, tonåringar och barn på vår mottagning KBT Konsulterna, som ligger vid Slottskällan, nära infarten till Akademiska sjukhuset.

Informationen uppdaterades 04:02 - 2 apr, 2024

Måndag - Söndag:00:00 - 23:59

Telefonsvarare

Psykoterapi, vuxna, Psykoterapi, barn och ungdom