Lund >

Måsvägen 14, Lund

Neurokliniken

Välkommen till Neurokliniken i Lund!

Personalen på Neurokliniken i Lund är specialister inom neurologiska besvär, särskilt huvudvärk och migrän. Neurokliniken är dedikerade till att erbjuda moderna och avancerade behandlingar för patienter med olika typer av neurologiska besvär.

Varför bör man gå till Neurokliniken i Lund?

Neurokliniken på Måsvägen 14 i Lund är en privat och specialiserad huvudvärksklinik. Neurokliniken är stolta över att ha några av de mest erfarna utövarna vad gäller nya CGRP-antikroppar och botulinumtoxinbehandling för kronisk migrän.

Neuroklinikens metoder är baserade på den senaste forskningen inom området för att ge sina patienter den mest uppdaterade och effektiva behandlingen, dessutom har Neurokliniken erfarenhet av sällsynta huvudvärksdiagnoser.

Att få smärtlindring och rätt behandling för sina symtom är avgörande för en njutbart liv och Neurokliniken är glada över att kunna erbjuda sina patienter den bästa lösningen för deras huvudvärksbesvär.

Vanliga problem du kan få hjälp med

Hos Neurokliniken på Måsvägen 14 i Lund kan du, utöver huvudvärk och migrän, även få hjälp med att behandla:

• Överdrivna svettningar.
  • Epilepsi.
  • Parkinsons sjukdom.
  • Neuropati.
  • Tandpressning.
  • Ofrivilliga rörelser.

Sök hjälp för dina neurologiska besvär hos Neurokliniken i Lund, redan idag!

Informationen uppdaterades 16:08 - 16 jun, 2023

18 apr, 2024

Jag var hos dr Gurdal mycket professionell mycket kunnig jag är mycket nöjd rekommenderar varmt

8 apr, 2024

Inlyssnande och ger aldrig upp. Kunniga och först med det senaste inom forskning.

31 jan, 2024

Gått på mottagningen i många år nu och är super nöjd. Gürdal är lyhörd och bryr sig verkligen. Precis så som ssk, alla på mottagningen är lyhörda och jag känner mig sedd på alla håll när det gäller min kroniska migrän samt mitt mående.

29 jun, 2023

Proffsigt, noggrant och dessutom väldigt trevligt! Rekommenderas!

6 jun, 2023

Professionalism, kunskap, kompetens, välvilja, ödmjukhet och hjärta! Ulf och Britt, ni är fantastiska! <3

Besöksadress

Måsvägen 14, Lund