Olivecronas väg 1, Stockholm

Magnetröntgen - MR

Konventionell röntgen

Välkommen till Läkarlabbet i Stockholm!

Läkarlabbet utför olika undersökningar med röntgen och ultraljud – utan remiss. Du kan få hjälp med helkroppsundersökning som en del av en hälsokontroll/screening, men Läkarlabbet utför även röntgenundersökningar av specifika kroppsdelar. Läkarlabbet Stockholm kan erbjuda dig tid snabbt, och har marknadens bästa priser. Du får alltid personlig kontakt med din läkare, både före och efter undersökningen, och vid behov remitteras du vidare för uppföljning.

Läkarlabbet Stockholm vänder sig till dig som privatbetalande patient.

Undersökningar hos Läkarlabbet

Hos Läkarlabbet Stockholm kan du boka tid för undersökning med

• magnetröntgen – MR
  • konventionell röntgen
  • ultraljud.

Undersökningarna utförs hos Evidia Sabbatsberg Röntgen

Läkarlabbet Stockholms undersökningar utförs hos Evidia Sabbatsberg Röntgen. Du hittar mottagningen på Olivecronas väg 1 i Stockholm.

Varmt välkommen att boka tid för röntgenundersökning hos Läkarlabbet i Stockholm!

Informationen uppdaterades 09:54 - 22 maj, 2023

30 jun, 2023

Läkarlabbet tillhandahåller värdefull information till patienter i behov av bedömning av befintliga symtom, i olika riskgrupper samt för allmän hälsokontroll. Mycket gott bemötande, kunnig personal och hög grad av seriositet. Vikten att utan remiss få en tidig bedömning, eller följa upp behandling utan långa vårdköer/väntetider är betydande. Jag är mycket nöjd med hela hanteringen av mitt ärende, och önskar Läkarlabbet varmt lycka till.

12 maj, 2023

Allt gick mycket snabbt och läkaren kontaktade mig för information och vidare remiss till min vårdcentral.

15 maj, 2023 Läkarlabbet Stockholm svarade:

Hej Carina, tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd med oss! Vänliga hälsningar Jakob Dahlén, Läkare, Läkarlabbet.