Camilla Lindström psykoterapimottagning, Uppsala
mental health

Camilla Lindström psykoterapimottagning

, Uppsala Centrum

Smedsgränd 2B, Uppsala, 75320 Uppsala

På ReMind Terapi träffar du mig som är legitimerad psykoterapeut, socionom och legitimerad Hälso- och sjukvårdskurator. Jag arbetar utifrån inriktningen KBT, kognitiv beteendeterapi. Vi gör en första bedömning tillsammans då du får berätta om dina svårigheter och problem. Om vi kommer fram till att jag kan hjälpa dig så lägger vi upp en behandlingsplan och kommer överens om tider för behandling. Problematiker och områden som jag har erfarenhet av är oro/ångest, depression, stressrelaterad ohälsa, smärtproblematik, trauma/PTSD, ätstörningar, tvångsproblematik, olika fobier och rädslor. På mottagningen erbjuder vi även mindfulness individuellt och i grupp. Ett speciellt fokus ligger på trauma och anknytningsmönster. Det viktigaste är att varje patient får en individuell bedömning och behandling utifrån sina svårigheter. Vuxna, familjer och par, barn och ungdomar är välkomna. Vill du veta mer om KBT eller om mig och min erfarenhet så gå gärna in på min hemsida www.remindterapi.se Välkommen!

Informationen uppdaterades 04:02 - 2 apr, 2024

Psykoterapi, barn och ungdom, Psykoterapi, vuxna