Kanalvägen 15, Täby

Gren Dental

Varmt välkommen till Gren Dental!

I fräscha lokaler på Kanalvägen 15 i Täby hittar du Gren Dental. Här arbetar legitimerade tandläkare som har över 20 års erfarenhet inom tandvård. Under åren har vi samlat på oss kunskap från olika håll i världen, och har dessutom vidareutbildat oss på Karolinska Institutet i Stockholm. På vår klinik får du alltid tandvård av hög kvalitet och ett vänligt bemötande, så att du kan känna dig trygg och säker.

Våra tandläkare pratar arabiska, svenska och engelska. Välkommen!

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi utför all form av tandvård, så som:

• Tandläkarundersökningar
  • Akut tandvård
  • Implantat (exempelvis kronor och broar)
  • Tandproteser
  • Rotfyllning
  • Tandlagning
  • Tandstensborttagning
  • Akuttandvård

Du kan känna dig trygg hos Gren Dental

Hos Gren Dental har vi stor erfarenhet av att behandla patienter som lider av tandläkarskräck. Vi är även vana att behandla personer som inte har besökt tandläkaren på många år, och vi ser alltid till att ge dig en anpassad vård.

Välkommen att boka en tid hos Gren Dental i Täby!

Informationen uppdaterades 14:21 - 30 mar, 2023

14 feb, 2024

Hade inte varit hos tandläkaren på 20år och hade en visdomstand som skadat tanden framför. Jag fick dra ut den skadade käktanden då tanden var så skadad att den inte gick att rädda. Obefintlig smärta efter ingreppet efter att bedövningen släppt. Otroligt proffisionella man får vara delaktig i alla stegen ingen hets och brådska och är väldigt lyhörda och ser till att man inte har ont vid ingreppet. Kommer absolut komma tillbaka fler gånger. Rekommender starkt att gå dit när till både kommunala färdmedel och parkerings möjligheter med bil..

15 feb, 2024 Gren Dental svarade:

Tack John!

11 feb, 2024

Bästa tandläkare, Proffsiga, snälla, bra pris, känner mig trygg, värmt rekommenderar

12 feb, 2024 Gren Dental svarade:

Tack Peter

20 dec, 2023

Mycket bra tandläkare. Med deras kunskap, stora noggrannhet och trevliga omhändertagande blir tandläkarbesöket tryggt. Och mina tänder är jätteglada :)

9 jan, 2024 Gren Dental svarade:

Tack Tommie!

4 dec, 2023

5 dec, 2023 Gren Dental svarade:

Tack, det glädjer oss att du är nöjd

20 aug, 2023

Riktigt bra tandläkare som bryr sig. Professionella och utför ett riktigt bra jobb. Rekommenderar!