Olympentandläkarna Erika Olofsson, Sundsvall

Olympentandläkarna Erika Olofsson

, Sundsvall

Storgatan 22, Sundsvall, Sundsvall

Öppet fredag från 08:00

Välkommen till Olympentandläkarna och Team Erika Olofsson! I trivsamma lokaler mitt i centrala Sundsvall, erbjuder vi dig all form av allmäntandvård samt implantatbehandling. Med stor erfarenhet av tandvårdsrädsla är vårt mål att du, ung som gammal, ska känna dig trygg och trivas hos oss. På så sätt skapar vi tillsammans förutsättningar för en god munhälsa. Det går bra att kontakta mig via e-post: info.erikaolofsson@ptj.se Välkommen både nya och gamla patienter!

Informationen uppdaterades 03:34 - 4 dec, 2022

30 jan, 2024

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

22 nov, 2023

Efter ca 20 år hos dessa, har jag nu valt att lämna detta ställe, jag fick inte min årliga undersökning som jag enligt min försäkring har rätt att få gratis en gång per år, ingen tid förrän i slutet av januari 2024. Dålig information och jaf fick ringa själv och fråga varför jag ännu inte fått någon tid. Dessutom ingen förståelse frpn receptionisten, inte trevlig alls. Det har alltid fungerat innan, jag förstår att de kan komma efter med jobb, men detta är så uruselt! Så registrera er inte här om ni vill få regelbunden årlig tandvård! Tack och hej! 🌵

Allmäntandvård