Västerlånggatan 20, Borås

Borås Hudläkarmottagning

Inga lediga tider den närmaste månaden

Bedömning av akne

Varmt välkommen till Borås Hudläkarmottagning!

Borås Hudläkarmottagning är en privat mottagning som är en del av Diagnostiskt Centrum Hud. Hos oss kan du få specialisthjälp med besvär som är relaterade till hud - våra kompetenta hudläkare tar väl hand om dig! Du behöver ingen remiss för att boka tid hos oss.

Borås Hudläkarmottagning är en del av Diagnostiskt Centrum Hud. Vi tar emot privatbetalande patienter vilket innebär att du kan träffa hudläkare utan remiss. Det innebär kortare väntetid, men du står för kostnaden själv, inklusive provtagningar och behandlingar. Du hittar vår prislista längre ner på sidan.

Observera att du måste betala på plats, det finns ingen möjlighet till betalning via faktura. Uteblivna besök eller avbokning senare än 24 timmar innan bokad tid debiteras fullt pris.

Vi behandlar din hud

Våra specialister kan hjälpa dig med de flesta besvär och sjukdomar som är relaterade till hud, såväl akuta som kroniska. Till exempel kan du få hjälp med:

• Psoriasis

• Leverfläckar

• Hudutslag

• Hudförändringar

• Alopecia

Du kan även boka tid hos en Öron Näsa Hals-specialist.

Hitta till Borås Hudläkarmottagning

Vår mottagning hittar du på Västerlånggatan 20 i centrala Borås. Du kan enkelt ta dig hit med lokaltrafik, och kör du bil finns ett parkeringshus mitt emot.

Priser hos Borås Hudläkarmottagning

Besök hos hudläkare

1200 kr

Utredning av hudförändringar

Vävnadsprov: 1000 kr

Blodprov: från 100 kr

Borttagning av hudförändringar

Operation av hudförändring: 3500 kr

Alla priser gäller en hudförändring. Om det är flera förändringar som ska tas bort får du ett kostnadsförslag utifrån antal och omfattning.

Boka tid hos en av våra skickliga hudläkare på Borås Hudläkarmottagning redan idag, och få hjälp med dina hudbesvär!

Informationen uppdaterades 15:15 - 19 mar, 2024