Björksgatan 6B, Eskilstuna

Behandling av hälsporre

Behandling av ryggskott

Behandling av huvudvärk

Behandling av nackspärr

Välkommen till Naprapatlandslaget Eskilstuna!

Naprapatlandslaget är världens största naprapatkedja. Vår mottagning i Eskilstuna finns på Björksgatan 6B. Våra duktiga naprapater hjälper dig som har alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling

Redan 1998 träffades vi som grundade Naprapatlandslaget, på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan. Det vi alla hade gemensamt var att vi drömde om att hjälpa människor bli friska genom naprapati. Anledningen till att Naprapatlandslaget startades var att vi kände att det saknades en stor aktör i branschen, och bestämde oss för att grunda det som skulle bli världens största naprapatkedja. Idag har vi ett fantastiskt gäng kunniga och kompetenta naprapater som alla jobbar mot vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Eskilstuna

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Hur hittar du till oss?

Vår klinik ligger i Fysio3s gamla lokaler, på Björksgatan 6B i Eskilstuna. Du hittar oss mitt emot värmeverket, infart Björksgatan. Om du väljer att åka kollektivt till kliniken är närmaste busshållplats Bobergsgatan.

Sök hjälp för dina muskler och leder hos oss på Naprapatlandslaget Eskilstuna, redan idag!

Informationen uppdaterades 10:17 - 17 mar, 2023